Wirtualny Dziekanat
APR System
Deklaracja dostępności
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://dziekanat.wsap-kielce.edu.pl/.
Data publikacji strony internetowej: 2020-09-23.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-09-09.
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (standard WCAG 2.1 AA). Standardowe elementy oprogramowania spełniają założenia z wyłączeniem treści, danych lub konfiguracji układu graficznego możliwych do wykonania przez użytkownika we własnym zakresie m.in.:
- rozróżnialność - kontrast - podmiot wykorzystujący aplikację Wirtualnego Dziekanatu ma możliwość zdefiniowania własnej kolorystyki serwisu, która może nie spełniać minimalnych wymogów kontratu. Dostawca oprogramowania zapewnia dwa dodatkowe motywy kolorystyczne o stałych kolorach, które spełniają wymogi kontrastu
- możliwość adaptacji - informacje i relacje - treści prezentowane na naszej stronie są dostępne programowo, nie wszystkie elementy interfejsu są prezentowane w ten sam sposób ponieważ użytkownik systemu może zamieszczać własne elementy tj. pliki do pobrania, ogłoszenia z załącznikami
- rozróżnialność - dopasowanie do ekranu - niektóre elementy interfejsu mogą nie spełniać wymogów dotyczących dopasowania do ekranu ponieważ użytkownik systemu może zamieszczać własne treści w tym tabele, które mogą wymagać przewijania w dwóch wymiarach
- rozróżnialność - kontrast elementów nietekstowych - niektóre elementy interfejsu mogą nie spełniać wymogów dotyczących kontrastu elementów nietekstowych ponieważ użytkownik systemu może zamieszczać własne elementy tj. pliki do pobrania, ogłoszenia z załącznikami oraz własne treści np. teksty, tabele, grafiki
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 2020-09-23.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-03-23.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do naszego działu wsparcia, e-mailowo — support@apr.pl lub telefonicznie — +48 41 241 22 42.
W zgłoszeniu podaj:
- swoje imię i nazwisko;
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail);
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść;
- opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.